Merhaba arkadaslar, oglumun 5 gundur atesi vardi. Oksuruk burun akintisi. 3 kere doktora goturdum. Kan tahlili vs hepsi yapildi sukur birsey yok. Sabah uyandi yuruyemiyor. Tekrar doktora goturduk. Birsey cikmadi. Doktor arada boyle seylerin olabilecegini soyledi. Basina boyle birsey gelen varmi. Lutfen bana birsey soylesin icim icimi yiyor. Yavas yavas yuruyor ama belli güçsüz