Kızım 2ay 29 günlük sürekli uyuyor yaklaşık 4gündür. Şimdi neden şikayetçisin bundan ne güzel işte diyeceksiniz ama öyle değil. Kızım normalde asla bu kadar uyumazdı huysuz ve uyumayan bi bebekti sadece geceleri uyur geceleri de 2kere uyanır emer altını değiştirir uyuturdum. Şimdiyse gündüz sürekli uyumak istiyor uyanıklık süresi 25-30dk hatta bazen 10dk sonra tekrar yatıyor ve full kucakta emerek istiyor aksini alıştırmıştım kiiiii tekrar başladı kucak istiyor full kendi başına kalmıyor bi yerde bilmiyorum çok kötü hissediyorum büyüklerim nazar diyor çevremdeki anneler atak haftası diyor kimisi de değerlerine baktır diyor benim yaşadığımın benzerini yaşayan oldu mu aranızda ?