sydsv Selam İzmirli annelerim, 0-6 ay bebişlerinize gündüz ve gece nasıl giydiriyorsunuz çorap vs de detaylı merak ettim 🙏 havalar bir garip terler mi üşür mü bilemiyorum size danışmak istedim :)
218029 Gündüz dışarıda tşhirt şort ya da ince tayt gündüz baya sıcak çünkü akşam evde ince pijama giyer tişörtle yatırmadım daha bende üşür diye akşam dışarı çıkıyorsam orta kalınlıkta kıyafetler giydiriyorum ben