Kızlar 9 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim 18 aylık bir oğlum daha var. Ama hamileliğim çok zor geçiyor hergün ağlıyorum hiçbirşey yiyemiyorum içemiyorum su bile içemiyorum içsemde kusuyorum hemen gece gündüz sabah öğlen geçmiyor ölü gibi yatıyorum çocuğuma bakamıyorum, eşim şuan tatilde olduğu için çocuğa bakabiliyor ama oda işe başlayınca ne yapacağım bilmiyorum. Doktorun verdiği vitamin mide bulantısı ilacını bile içemiyorum. Hayatımda böyle şey görmedim yurtdışındayım ailemde tr de bakacak kimsemde yok kaldım böyle 😟😭 bu durum ne zaman geçer hiç geçmeyecek mi yoksa ilk gebeliğimi hatırlamıyorum ama bu kadar zorlanmamıştım