Kendime zor yemek hazırlayan bir insandım zaten eşimde sağolsun öyle çok yemek aş beklemez gider kendisi yapar yada dışarıdan söyler şimdi ek gıda süreci başladı herşeyin en iyisi en temizi olsun istiyorum sebzelere güvenmiyorum yada kullandığı eşyaları 100 kere yıkıyorum toz geldiyse diye ya ne bileyim çok zor yapıyorum herşeyi çok vaktim gidiyor ayrıca alerjik bir bebek süt yumurta vermiyorum henüz napacağımı şaştım kaldım.. nasıl pratikleşirim ve kolay geçer bu süreç