meloni İki gündür gündüz en fazla 20 dk -1 saat arası falan uyuyo bir de en fazla 20 dk emiyor genelde 10 dk ya da daha az emiyor sağıp biberonla vereyim diyorum biberonu da içmiyor sebebi nedir bilen var mı?
nilhappy meloni meloni gazını çıkarıp 2.memeyi teklif edin doymuş olabilir aktif emmiş olabilir süresi sizi korkutmasın erken yoruluyorlar bu dönemde uykusu gayet iyi aslında her bebek farklı ve yenidoğan kısa ve sık sık uyanıyor