gizememre Eve girmeye çok korkuyorum , kızımı aldım dışarıdayız arabamız var şükür ama çocuk sıkıldı ben de çıkarttım hava alsın diye Allahım beterinden korusun inşallah 😔
pogacayanaginannesi gizememre kıyamam 😶 çok geçmiş olsun artçılar oluyor dikkatli olun Allah herkesi korusun
Tugcebb gizememre millet bahçesine gittik, bu saatte kadar orda durduk. Tıklım tıklım her yer zaten. Bebiş uykudan ağlıyor 🤦🏻♀️ Allah’tan eşim evdeydi. Yarın ne yapcaz onu düşünüyorum
gizememre beyzanuroz var var kalın battaniye de aldık arabanın arkasına koyduk şimdi hava biraz ılık o yüzden kalın yapmadım üstünü
gizememre pogacayanaginannesi valla çocuğa hazırladım her şey bize de aldım gerekli olan şeyleri ama inşallah sakinlersek çok daha kapsamlı bir deprem çantası hazırlayacağım Allah’ın izni ile çünkü her şey anlık oluyor
beyzanuroz elisa2705 fazladan eşya alsanız kendiniz için bebek için bahçe gibi yerde uyutup altını alabilirsiniz evde sürekli korku ile bekliceksiniz
gizememre elisa2705 evet en zoru da o ben de mamasını içirdim az önce altına falan yaparsa arabada halletmeye çalışıcam
elisa2705 beyzanuroz Yaşadığım yer cadde üzeri bahçe tarzı biyer yokki uyancak birazdan hemen çıkcam teşekkür ederim 🙏
Perii0 beyzanuroz biz şuan evde korkuyla bekliyoruz eşim oğlumla yatıyo ben evde korkudan tetikteyim deprem çantasıni falan hazırladim 😢
gizememre Tugcebb biz de öyle yapacaktık ama öyle bir rüzgar esiyordu ki Serin serin çocuğu hasta ederiz diye korktuk arabada durduk mecbur yarın çocuğumu bırakıp nasıl işe gidicem bilmiyorum
Perii0 Benim oğlumda çok sıkıldı ağladı uykusu geldi acıktı mecbur eve dönmek zorunda kaldık şimdi yanımda uyuyo ahh Rabbim onları korusun inşallah daha kötüsü olmasın 😢🤲
gizememre Perii0 amin amin rabbim korusun biz de enin de sonunda giricez eve mecbur çocuk aşırı bunaldı arabada durmuyor dışarısı esiyor soğuk
pembeayakkabilikiz gizememre aynı durumdayız bızde valla kızımda arabada uyuyakaldı yoldayız karşıya gecıyoruz kv lerde kalacağız bı kaç gün 😞
gizememre pembeayakkabilikiz valla en iyisini yapıyorsunuz en azından kafanız ferahlar biraz ben yarın kızımı bırakıp nasıl işe gidicem bilmiyorum
NmalkoC gizememre oğlumda çok korktu bizde artcılardan sonra cıktık tekrar girdik eve girdiğimiz gibi yine artcı oldu korkarsa tekrar cıkıcaz Allah beterınden korusun
gizememre Divayorgunxx valla ben de korkuyorum çok ama çocuk aşırı huysuzlando oylamaya çalışıyoruz elimden geldiğince durmaya çalışıcam