Kardelen42 bendende sağımla az çıkar. bakarsak ikiz emziriyorum ve mama hic vermedim. kilo alımları da iyi. hiç olumsuz duşünmedim sütüm az diye. ki çok zor şeyler de yaşadım ailevi olarak. benim sütüm kesilmediyse sağlıklı bebeği olan normal hayatı olan bir annenin sütnün kesilmeyeceğini düşünüyorum. ( sağlık konusu çok travmatik olduğu için Allah korusun o durumları bilmiyorum.) bol bol emzirin, güzel düşünün. uyku ve su ve ideal beslenme