ZeydsMom Mesela dogar dogmaz biz de kucaga almasak pispislamasak aglasa bile sallamasak alismayacak bunlara
Çok çok katılıyorum. İlk oğlumda atak, sendrom yaşamamamın sebebi kesinlikle kucağıma almayışımdan. Hastanede küvezde kaldı. O yüzden ataksız sendromsuz, kucaksız bir bebek olmuştur.
Kızım küvezde falan kalmadı, ağlama, kucak, sallama sonuna kadar yaşadık.