elisa2705 Fikk Çorlu fena sallandı allahım herkez çıkmış dışarı bizde çıktık smdi döndük eve trafik felç kızımın uyku saati nerde yatırayım çıktım eve hersey olacağına varır🙂↔️
NariNariKiminYari Fikk çok kötüydü uyuyordum uykumdan kalktım lanet olsun yine operatörler çekmedi kayınvalidemi alıp diğer evimize geçeceğiz
tahin Fikk çok geçmiş olsun tüm ailem orada telefondan ulaşılmıyor sadece whatsapp üzerinden ulaşabildim
anfzya Fikk kocaeli izmitteyim baya hissettik çocukları alıp nasıl çıktığımi bilemedim allah bi daha yaşatmasın
EsilaMiracAyazEren_Moms elisa2705 çorluda kuzenim falan var baya korkudan ağlamış yani kendini sokağa atmış hemen
Fikk NariNariKiminYari bende diyorum dinlemiyorlar bişey olmaz daha olmaz flan çok korktum allah korusun hepimizi inşallah
[silindi] Bununla geçmiş gitmiş olsun inşallah 🙏🏼 kızlar deprem ağı diye bir uygulama varmış 100 tl ama onun yüklü olduğu arkadaşlarıma 2 dakika önce deprem diye bildirim gitmiş, yüklemek isteyen olursa 2 dakika hayat kurtarır valla
blackbird [silindi] ilk defa duydum gerçekten doğruysa çok hayat kurtarır çok ciddi bir süre evden çıkmak için. 6 Şubat depremi yaşamış biri olarak ..
ayyzeyy466 [silindi] ben o uygulamayı 2 yıl kullandım kahramanmaraşlym 15 saniye öncesi bildirim geliyor ve ücretiz
papatyagibi Bahçelievler’de iyi sallandık. Hatların çekmemesi rezilligi ayrı. Annemler kafayı yemis bana ulasamayınca. Bir dünya para ödüyoruz sallantıda bile iptal oluyolar. Rezalet Hepimize bununla gecmis olsun
beyzanuroz papatyagibi canımız bu kadar değersiz nasıl bir Türkiye anlayamıyorum İstanbul’da yıkım olduğu zmn nasıl baş edecekler bilmiyorum hiçbir ekipmanları yok İstanbul’da olan depremi ben afyon’da hissedip duruyorum buraya kadar gelen bir sarsıntı İstanbul’u maf ediyordur gerçekten çok yazık
ikiaslanannesi papatyagibi Bende Silivri’de ki teyzeme ulaşamadım kafayı yedim ya 🙁 her ay 600 küsur fatura ödüyorum bu arada 🥺
sebur Fikk tekirdağ çorludayız. Silivri zaten yanımızda korkunc bi ses ile ev resmen zıpladı. Kizim iceride ben mutfaktaydim. Ilk algılayamadım lambaya bir baktım deli gibi sallanıyor. Kizimi uyurken kucakladım fırladım evden evin içinde zor yürüdüm oyle bir sallantı. Ağlayarak koştum dışarı
Fikk sebur ah canım geçmiş olsun allah korusun hepimizi inşallah biz beykozdan hissettik orayı hayal bile edemiyorum inşallah tekrarı olmaz
arslanmom Fikk valla aldım bebeşim geçtim açık alana arabada oturuyorum kızlar eve gitmeye niyetim yok. Çok korktum aklımı bırakıp çıktım evden o derecede
patlakprezervatif beyzanuroz Eskişehirde de deprem olmuş ama ben hissetmedim. Deprem değil yardımın yetişmemesi bizi öldürür. Sokak boyu evler bitişik ve koca şehirin %90nı böyle desem abartmış olmam herhalde.
Muhammet beyzanuroz Allah korusun herangi bı olası depremde artık önlem alınmadı için onca yıkıntınin üzerini kireçlerler çunki okadar yikintiya ne gücümuž var ne hazirligimiz rabbim beterinden korusun
biimiyomyardimet Fikk çok geçmiş olsun herkese, Allah tekrarını yaşatmasın. Küçükçekmece de tamam dedim bitti iniyoruz aşağıya 😭