Bihterrr ziyangilbihter ben kullandım memnun kaldım ama imkanın varsa neko switch tavsiye ederim. Yine de o da çok güzel bi kanguru
Pirasalipuding ziyangilbihter markasını hatırlamıyorum ama bizimki berbattı 15 dk sonra bel ve omuz ağrısı yapıuordu o yüzden iyice araştırın öyle alın 🌺
Bihterrr ziyangilbihter evet pahalı gelirse boroosh da gayet güzel aslında aynılar ama boroosh kangurumda dikişleri atmıştı önemsiz bi yerdi kullanıma engel değildi ama neko bi tık kaliteli geldi bana. Bu arada neko kendi sitesinde biraz daha uygun fiyatlı
ziyangilbihter Bihterrr baktım dediğiniz gibi daha kaliteli duruyo yorumlarda hep çocuğumun bacağını kesiyo kıpkırmızı yapıyo demişler sizde oldu mu
bsrsr Broosh çift yönlü kullanılmıyor sanırım bende düşünüyordum ama bebeğim dışa dönük durmayı seviyor
ziyangilbihter bsrsr ama ben biraz araştırdım dışa dönük olması bebeğin sağlığı açısından iyi değilmiş zaten 🥹
Bihterrr ziyangilbihter yok yapmadı ama ben kışın kullandım kalın tulumla koydum hep ince kıyafetle nasıldır bilemiyorum
Bihterrr ziyangilbihter yok yapmadı ama ben kışın kullandım kalın tulumla koydum hep ince kıyafetle nasıldır bilemiyorum