lilanasi normal papatyayla yapmıştım ben 13-14 yaşındayken ama ilerde baya sıkıntı oldu bana saçımın rengini çok bozdu ve sürekli kestirmek zorunda kaldım daha yeni yeni saçlarım kendini topluyor önermem ama yine de siz bilirsiniz uzun bir süre depresyona girdim bundan dolayı pişmanlık yaşamam derseniz yapın