Mce Emzirmeyi artık bitirdik . Çok duygusalim ağlıyorum sürekli . Kızım benden daha hazirmis ilk güne göre çok iyi maşallah zorlamadi. O çabuk kabullenince içime dokundu ağlıyorum. Zormus ya
forumgurmesi Niye ağlıyorsunuz ki? Hiç emziremeyen anneleri düşünüp şükredin bence. Bu kadar bağlanmaya gerek yok, bir süreçti ve sona ermesi gerekiyordu elbet bir gün.😌
mss_12 forumgurmesi ay yorumlarınıza denk geliyorum o kadar ben ki :)2 şer seneden 2 kız emzirdim şimdi 3. Yü emziriyorum ama bide bana sor:)emzirmenin duygusallığı yenidoğan döneminde okey ama 1 sene yada 1,5 sene sonra duygusallık kalmıyor bende .
Bluemoons Bir süreçti geçiyor tabiki. Ben bilmiyorum hiç duygusal düşünmüyorum bu konuda ancak duygulanabilir tabiki başka biri. Umarım içinize ferahlık gelir en kısa zamanda 🌿