KLORAK Geçmiş olsun depremi hissedenlerw hayretler içerisinde okuyorum vallahi 99 u çocukken yaşadım Allah öyle bir deprem yaşatmasın çok zor çok
Olric11 annecibebe hissetmek ne kelime küçük kıyamet gibiydi evde dolapların içi düştü gümgüm vurdu oğlumla nasıl merdivenden indik bilmiyorum
KLORAK Irmakk1 dikkat edin diyorlar fücendiginiz müstakil bir ter varsa oraya gidin deprem çantasını hazırda tutun
ElisaninAnnesi_ Hatayda yaşıyorum depremi yaşadığım için sizleri çok iyi anlıyorum rabbim bidaha yaşatmasın kimseye beterin beterinden korusun inşallah 🤲