Bsmdg mrymbk yaşadım. Saçımın önleri çok açıldı. Oluk oluk dökülürdü. Bebeğim 4 aylıkken başlamıştı dökülmeye. Şimdi 11 aylık oldu. Dökülenler çıkıyor ama çok kötü görünüyor önleri 😢
alpmomssss mrymbk 4. Aydayım avuç avuç . Hafta içi doktora gideceğim . Kansızlığım var zaten değerlerim yerlerde herhalde ek bir şeyler taksınlar
simlisimli Doğum sonrası saç dökülmesi çok yaygın ama ben Swissoderm kullanmaya başladım baya fark etti tertemiz bir formülü var zaten
byrmm Benim oğlumda olmamıştı ama şimdi kızım üç aylık emziriyorum ve saçlarım ilk kez bu kadar çok dökülüyor. Bende napsam bilemedim.