Kızlar bebeğim 15 aylık 1 yaşına kadar yeme düzeni harikaydı 1 yaşında bozulmaya başladı gene topladım derken 14-15 ay arası 0 iştah hiç bişey yemiyor sadece meme emiyor önceden salladğımda uyurdu şimdi meme emerek uyumak istiyor çok bir sütüm olduğunda da değil bağımlılık olmuş gibi. Huyu değişti tamamen, normal mi sizde durumlar nasıl yemek yemeyince ben üzülüp ağlıyorum sürekli meme de bunalıyorum istemsizce ona olumsuz yansıyabiliyor tek bakıyorum bunalabiliyorum zaman zaman of hem içimi dökmek hem de siz de de aynı mı merak ettiğim için yazmak istedim :(