Kizlar selamm erkek 37hf dogum. 10 ay 6gun
5gundue emekliyor..bugun iyice odalari kesfe cikti ama siralamak istiyor daha dur yeni ogrendin diyoruz inat ediyor 😊. İki uyku yapiyor gunduz gece uyku suresi artti sagolsun 🙏
Alkış yapiyor cak yapiyor taklit yetenegi iyi. Seslere gelince aaa, agi , eiii, gaga gaga gag sanirsin evde karga var hep gagliyor. Anlamli kelimesi yok ne zaman olur bilemedim.yemek konusu 3kez ek gida geri zamanda meme+mama veriyorum aksam sofrada bizimle oluyor muhakkak birde surekli disleri kasiniyor herseyi agzina goturuyor 3.5 disimiz var :))cogu seye Acele ettrmiyorum sizde durumlar nasil?