seyma51 8 buçuk aylık oldu. Tadım yaptırmadan direk yoğurtla mı versem yoksa magnolya tarzı bir şey mi yapsam? Siz nasıl verdiniz?
nurftma İkiye bölüp tattırmıştım ilk olarak. Deneyip de tam yutamıyor derseniz ezip muhallebisiyle de verebilirsiniz tabi daha küçük parçalı şekilde alışır 😊