Kızlar 2 gündür kusması var. İlk gün 10 u geçkin kustu. İshal yoktu. O gün hastaneye gittik serum taktılar. Kan aldılar kan da enfeksiyon felan yokmuş neyse eve geldik. Öğlen seruma rağmen yine kustu. 2 kere. O gün 3 kere de ishal şeklinde bezini aldım. Ateşi de bu arada 38 39 ları görüyor. Neyse bu gece sabaha doğru hiç yapmazdı uyanmış bezini ishal şeklinde dışarı taşmış doldurmuş. Üzerine birde kustu yine. Uyandık derken yine ishal şeklinde kaka yaptı. İştah sıfır ateş var kusma azaldı ama hala tamamen bitmedi ishal sıklaştı. Bunlar eota virüs belirtileri mi ? Bugün yine doktora götüreceğim bakalım inşallah değildir. Aşısı da yok bu arada. Birde sürekli haksiz ve uyumak istiyor
-