melike_cinar Kizlar bebeğimde 1. Ayından itibaren egzama başladı ve çok yoğunlaştı sonrasında kan tahlili yapıldı kan degerleeinde alerjik reaksiyon yüksek çıkıyor ama süt yumurta kanka temiz çıktı bazen kanda belli olmaz diyet yapalım dediler yaptık o da işe yaramadı deri testi yapıldı o da temiz çıktı ama bu süreçlerde kan değeri hala yukseliyor ve yanakları asla gecmiyo sürekli kortizonlu krem veriyorlar kullaniyorum geciyo ama kremi kestigimin ertesi günü yaralar tekrarlıyor. Aynı durumu yaşan var mı yada İstanbul Anadolu yakasında güzel bı alerji doktoru biliyor musunuz?
hunilimomy melike_cinar İstanbulda tam olarak nerde bilmiyorum ama oraya getirme imkanım olsa tek götüreceğim doktor Ahmet akçay olurdu cok iyi bir profesör bi araştırın isterseniz
aysenur5535 melike_cinar benim kızımda da olmuştu yumurta süt tahini kestirdiler bana ama işe yaramamıştı devam ediyordu ben ne zaman ki acı yemeyi kestim tamamen geçti şükür
ysmnbdj melike_cinar kuruyemişlere falanda bakildimi benim kızımın yumurta harici Antep fıstığına ve kajuyada çıktı alerjisi ve her kapalı paket ürünlerin içinde var o yüzden diyet yapıyorum
melike_cinar Beyzaecrin96 hepsini değiştirdim doğal organik deterjan ve şampuan kullanıyorum bütün kıyafetleri zaten pamuklu farklı kumaş almıyorum
melike_cinar aysenur5535 yumurta süt tavuk kestim bende ama hiçbir işe yaramadı ama aciyi da bir deneyeyim
melike_cinar ysmnbdj öyle kuru yemislere ayrı ayrı yapmadılar deri testinde 8 tane damla yaptılar kuruyemiş genel olarak bakıldı ama onda da bişey cikmadi
yagizinannesi0606 melike_cinar bursa’da galip yiğit var çocuk doktoru gelme şansınız varsa gösterin belki faydası olur iyi bir doktor alerji konusunda benimde oğlum alerjik ama yiyeceklere
kirazmevsimi_ melike_cinar ev tozu , yün, deterjan, kimyasallar, hayvan tüyü, tahin,susam,pekmez,tavuk,et,kırmızı sebze ve meyveler birde bunlara dikkat edin bakalım olumlu bir etki olucak mı ?