alp_aras 1771717 benim bebegm 8aylık bizdede mama yemek istemiyor emmeside çok az ek gıdaya meraklı ama oda canı isterse oyalarak vermeye çalışıyorum elnden bişy alınca aglıyo istedgi olmayıncada aynı bide telefona çok meraklı uzak tutuyorum olabildgnce
[silindi] 1771717 Bence ilk bir senenin en zor 3 ayı 8. 9. 10. Aylardır. Müthiş bir atak süreci var dişle karışırsa birde vay haline. Ama 11. Aydan sonra büyük bir rahatlama gelecek düzeninizi bozmayın rutinlere devamm
gamze7 8.5 aylık ikizlerim mama, meme reddi,diş çıkarma,ateş, uyku problemi zaten had safada Allah yardımcımız olsun
1771717 gamze7 amin canım amin benımde bır anda mamayı red etti kriz gecırıyor ne yapcm bılmıyorum geceleri aç yatıyor yıne almıyor🥹
Sedagzn 9 aylık olmamıza 1 hafta kaldı ek gıda reddi meme reddi uykular zaten dişi yeni patlattığı için emerek uyumaya döndü sürekli 2 saate bir emerek uykuya dönüyor ama en sıkıntısıda yan odaya bile geçemiyorum babasının yanındayken bile benim kucağıma gelmek istiyor en ufak şeylere ağlıyor ama herşeye çok yoruldum 😭
nurbahar33 Sedagzn sen bensin karseşim gel sarılalım😭 uyumuyor neyse iyi kötü ek gıda yiyor diyordum . o da önünde palyaçoluk yapıyorum resmen öyle veriyordum şimdi kendimi paralasam da yemiyor, ağzından çıkarıyor 9.5 aylık oldu 9. aydan beri stresten kendimi yiyorum. sütüm de az ne olacak bilmiyorum Allah ım kolaylık ver deyip duruyorum 😮💨
Sedagzn nurbahar33 aynıııı aynııııı bizde 9.5 aylık olduk şuan ağzından çıkarmayı öğrendi binbir takla atarak ağzını açtırıyor tepeliyordum şimdi oda işe yaramıyor sanki yenidoğan bebeğe bakıyorum max uyudugu 2 saat sürekli emerek uykuya dönüyo ne olacak böyle bilmiyorum ipin ucu sağlam kaçtı
nurbahar33 Sedagzn evet ağzından çıkarmayı öğrendiğinden beri böylr zaten. dişten falandır inşallah ya mutfağa girmek istemiyorum stres basıyor . uykuyu da gündüz hep memede gece omzumda uyutsam da o kadar uzun sürğyor ki belim kopuyor , ay uykudan geçtim yemekeri düzelsin Yarabbim yemek işi zormuş :((
nurbahar33 Sedagzn nasılsınız canım durumlar iyileşti mi ? bizimki posalı yediremediğim için kabız oldu gece gaz sıkıştırıp duruyor 21:00 den 00:00 a kadar 4 kere ağladı garibim ağrı kesici vermek zorunda kaldım kıranıyır. her şeyin başı bu yemek ya :(
Sedagzn nurbahar33 gece uyanmaları saat başına düştü ağlayaral uyanıyor diş gibi değil gibi anlamadım gerçekten bu 9. Ay çok yordu beni kahvaltı yapmak istemiyor akşamları biraz yiyor nerde 9 aylık olup 3 ana 1 ara öğün yiyen bebekler 🤦🏻♀️
nurbahar33 Sedagzn bizim de uyanıp geri dalmamalar başladı bitmiyor da . 3 ana öğün lafını duyunca sinir krizi gelşyo bana öyle imkansız ki. bi de ara öğün var ahahha. mümkün değil ya .
Sedagzn kbr2805 nerdeeee iki gün iyi diyorum 3. Gün daha beteri geliyor şuan 10.5 aylık 21.00de zor bela uyudu saat 00.15 3 defa uyandı her saat başı yokluyor beni ek gıda hak getire yemiyo emmesi keyfi emiyo emiyo süt gelince kaçıyo resmen beni ittiriyor tünelin sonunda ışık vardır inşallah
nurbahar33 kbr2805 güya bizim atağın son günü dün geceydi ya 21:00 de beşikte uyuttum oh ne gğzel başardım huzurlu uyur dedim . 12 de kalktı 1:30 da kalktı. pes edip emzirdim uyudu 3:30 da bi kalktı Allahh, uyandı resmen sanki sabah olmuş. babasına da gitmez oldu saat tam 5:30 da anca daldı bizim yatakta. odada deli gibi yürüyorum eeeeee pışşşş. şaka gibi ya😅 Allah ım huy haline gelmesin nolur diye diye uyuttum. uyanırdı ık mık ederdi döndürürdük uykuua böyle ayıldığınj ilk defa bu ayda gördüm 1 aydır fenayız. inşallah siz hafif atlatırsınjz sizin belirtiler neler ?