gzmarc bizde anne sütünü sadece 3 ay aldı sonra mamayla devam ettik. doktorumun tavsiyesiyle sebze(havuç, kabak, patates) -meyve(elma, armut, muz) -yoğurt-ayran sırasıyla gittim. Önce 3 gün kuralıyla sularından verdim . Sebzeleri haşlayıp, meyveleri sıkıp. Az miktarlar başladım 1 tatlı kaşığı gibi sonra göz kararı artırdık.nerdeyse 1 ayımız aldı zaten. Şimdide 6-7 ay arasındayız 2 öğün ek gıda veriyorum kendi hazırladığım .öğle Sebze çorbası - akşamüstü meyve püresi şeklinde. 7.aya giriştede kahvaltıya başlayacağım