Kızlar şimdi bende doğumdan önce bı tane dış hemoroid vardı küçücük ve hiçbir zaman beni etkilemedi varlığını ble bilmiyorum. Normal doğum yaptım sonrasında bu üç oldu hala şikayetm yok yani sağlık açısından rahatsız etmiyor ama ben görünüş olarak rahatsız oluyorum doktora gitmeye utanıyorum benim gibi olup doktora gideniniz var mı yada şöyle geçer dediğiniz bişi var mı önerir misiniz kurtarın beni şundan çok kafaya taktım