atesarp benim oglum dogudundan beri 5 de kalkıyordu neyse ki 7 olmuştu bu aralar yine 6 da kalkıyor😂 valla ben bi çözüm bulamadım mizacı öyle ne kdar geö yatırırsam yatırayım en geç 7 de ayakta. Ben kabullendim artık çünkü öbür türlü hem ben sinirli kalkıyorum hem de çocuga sinirleniyorum bütün gün