[silindi] ben sma kullanıyorum gaz kabızlık vs yaşamadık. Bebelac gold ve aptamil gaz yaptı. 4-5 ay arasındaykende golden goat kullanmıştım 2-3 kutu oda güzel ama o biraz daha pahalı. Bi kerede baby goat denedim leş gibi kokuyor sakın yeltenme bile 😀