3te bebeğim uyandı emzirme uyutma altını değiştirme derken bir saate uyudu ama ben uyuyamıyorum dağılıyor uykum sonra tekrar o uyanıyor zaten gündüz uyuma gibi bir alışkanlığım yok hoş kendi de gündüzleri derin uykuya dalamıyor 68 günlük her gün sersem gibi geziyorum bu yüzden 6 gibi yine uyanır bir saattir dalmak için cebelleşiyorum milletin bebeği uyumaz bizimki uyuyor ben uyuyamıyorum 🥺 var mı böyle olan 😭