husna1 4 aylık bebeğim var mama veriyorum hem emziriyorum geceleri çok sık acıkıyor birden ağlamaya başlıyor karnı tok ama sonra sallıyorum susuyor bıraktıysa başlıyor ağlamaya çığlık atıyor Baya sallasamda uyumuyor ne yapmalıyım
basak1336 husna1 açlıktan olmayabilir. 4. Ay atağıdır büyük ihtimalle biraz sabır gerekiyor canım geçecek
3oglanannesi husna1 ağlama şekline göre değişir dikkat edin.gwnelde gazı oluyor.benimkide 4 aylik mutlaka her emzirmeden sonra gazını çıkarın.aglama sesi gaz sancı sesi canim sıkıldı sesi ayrı oluyor bebeklerde.4.ogljm bende yeni farkettim inanin
husna1 3oglanannesi Gaz sorununu atlattık kendi çıkarıyor galiba atak geçiriyor daha yeni anneyim bazen çaresiz hissediyorum
3oglanannesi husna1 valla bende 4.cocukta ancak anladim canim ne yalan soyliyim.yada bebekten bebeğe fark vardır belkide bilemiyorum.biraz gozlemle anlarsın bence.degisiyor.cani sikilinca kesik kesik ağlıyor . Acıkınca yüksek ağlıyor.. gazı olunca sikistirdigi icin çok acı ve inleme çığlık gibi