Merhaba kızlar bebeğim sarılık nedeniyle yoğunbakımda 6 gün kaldı. Yenidoğan işitme testinden iki kulakta geçti ama yoğun bakımda kaldığı için klinik bera testi yapılması gerekiyormuş 6 aylıkken. Şuan 3 aylık çocuk doktorumuz kontrolde kulaklarının iyi duyduğunu sese tepkisini ölçtü gayet iyi bera testine gerek yok dedi fakat emin olamadım ya sizce yaptırmalı mıyım