adenkusunannesi Kızlar Hipp organik combiotic kullanıp kabızlık sorunu yaşayan varmı? Kızım 2 aylık aşırı şekilde ıkınıyor ve kakasını yapmakta çok zorlanıyor kıpkırmızı oluyor
myavocado adenkusunannesi 20 günlükten itibaren hipp combiotic kullandık, hiç kabızlık ya da gaz sorunu yaşamadık
berivan2709 adenkusunannesi evet ben yaşadım bebişim asla kaka yapamıyordu yaklaşık 3 gün falana yapmadı ardından sma ya geçtim ishal oldu günde 15 defa dan fazla en sonunda doğru mamayı buldum beblac gold çok memnun kaldım tabi bebekten bebeğe farklılık gösterir doğru mamayı bulmak zaman alıyor ama bebeğiniz gazlı bir bebek ise öneririm
berivan2709 adenkusunannesi yani ben hep en iyi mamayı vermek şstedim ama maalesef buna biz değil bebekler karar veriyor eğer bebeğinize iyi gel edişini düşünüyorsanız zaman kaybetmeden değiştirin bebek anne sütü alıyor mu peki
Karanirem adenkusunannesi 6. Aydan sonra hep hipp verdim asla bi problem yaşamadım ama 6 ay anne sütü verirken tuvaletini yapamadığı zamanlar oluyodu bence mamayla alakası olmadığını düşünüyorum
adenkusunannesi berivan2709 gold olanı değil de sade Bebelac vermeye başladım arasındaki fark nedir acaba? Evet gazlı bi bebek kolik
berivan2709 adenkusunannesi fermantasyon teknolojisi ile üretilen tek mama ve kullanıcılar kabızlık gaz yapmadığını söylüyor bende aldım memnunum tavsiye ederim kilo alımı iyi gazını kendisi çıkarıyor o derece benim bebişte 20 gün den sonra anne sütü almadı 🥹🥹🥹😞😞
myavocado adenkusunannesi evet öyle oluyor gerçekten, küçük paketler alıp deneyin en iyisi doğru mamayı bulana dek