Kızlar merhaba bugün bir olay yaşadım takıldım kaldım. Oğlum 3 yaşında. Yaşına göre çok olgun duygularını yönetebilen bir çocuk. Okulda uçurtma yapmışlar. Arabayla eve dönerken camdan uçuruyordu. Çok sevmişti. Oğlum dikkat et düşerse alamayız dedim. Dememle uçurtmanın kopması bir oldu. Uçurtma dediysemde pipete kâğıt takmışlar uçlarına ip bağlamışlar. Ağlama krizine girdi. Olsun alırız dimi anne demeye başladı evet alırız oğlum eve bir gidelim sonra çıkıp alırız dedim. Ama sakinleşemiyor bağıra bağıra ağlıyor. Arabayı park ettim oto koltuğundan indirmek için arka kapıyı açtım bağıra bağıra ağlayan çocuk bağırarak kahkaha atmaya başladı. Kendine gel oğlum falan dedim sakinleşti. Böyle görüncede kafama takıldı. Acaba duygularını yönetmek için uğraştı ne yapacağını mı şaşırdı bastıramadı mı yoksa psikolojik bir sorun mu? Böyle birşey yaşamadım daha önce hiç. Bilgisi olan var mı