TwinsMom__ sabah 9 çok gec, önce gece beslenmesini kesin ilk 3 gece zor olur hiç vermeyin çok çok çok zorlarlarsa su teklif edin 3. Gece ağlamayı en geç 1 aya da uyanmayi bırakırlar ben çok zorlayınca başka odaya geçip 10 saniye bekliyordum dikkatleri dagiliyordu sonra geri dönüp uyutuyordum normalde desteksiz uyurlar ama gece beslenmesi kesme sirasinda uyandıklarında ayakta salladım geri uykuya dondrmek için, sonra da uyku saatlerini düzeltin sabah 7.30 da kaldırarak başlayın öğlen 12 civarı oglen uykusuna geçirin akşam da 20.00 civarı gece uykusuna geçiş olacak gün içinde özellikle uyku saatleri öncesi birlikte kaliteli zaman geçirmelisiniz ne istiyorlarsa onu yapmalisiniz oyun oynamak kitap okumak yani neyi seviyorlarsa benimkiler o saatlerde kovalamaca falan oynamak yani daha temas içerikli oyunlar severler mesela, sonra uyku rutini belirleyin gündüz uykusu için 10 dk bir rutin gece uykusu için yarım saatlik bir rutininiz olsun çocuklar size doysun yani duygusal ihtiyaçları kalmasin rutinler sakin rutinler olmalı çocukları acmamali kapatmalı sakinleştirmeli bir de hayatınızda ekran varsa yüksek ihtimal bu dediklerimin hiç biri tutmaz 17 aylık ikizlerim uyanıkken cooooook enerjik coook hareketli aşırı aktifler ama uyku saatleri net ve kesindir aylardır kurulu alarm gibiler hepsini bu saydiklarima borçluyum