Masalelisa11 çocuk da terapistte haklı aceleniz yok ellerinizi tutup yaptırmaya calisirsaniz çocuk yapmaz görerek öğrenmesi ve yerinde görmesi lazım şarkı açınca alkis yapın bir şey yaptığında alkış yapın, babayı ise gönderirken bay bay yapın evden çıkarken bay bay yapın kendiliğinden öğrenmesi gereken beceriler bunlar elini tutup göstererek öğrenmez öğrenemez mantigini bilemez, kanavoz doldurma vs bunları benim 17 aylık bebelerim yapmaz önce ağzına götürür kavanozu doldurur boşaltır dağıtır her yere olması gereken bu bebek bu sonuçta sadece TV açmayın eşlik etmeyecek dans etmeyecekseniz müzik bile açmayın ve biraz akışına bırakın bitti gitti çocuk hemen görür uyum sağlar öğrenir ama öğretmeye çalışırsanız öğrenmez yanınıza iş yaparken gelince işi birakmayin izlemesine biraz karışmasına müsade edin tehlikeli şeylerde hayır demeye devam edin ve kibarca uzaklaştırıp dikkatini dağıtın öyle öğrenir yani daha hayatın içinde öğretin ogretmek için öğretmeyin yoksa öylesine bay bay yapan kendi kendine durduk yere alkış yapan alkış yerine gel gel diyen gel deyince bay bay yapan yani amaçsız hareketleri olan bir bebeğiniz olur daha sakin olun ve instagrami silin sevgiler