Tuuba_ua Bugün 2. Ay aşımızi olduk hemşire rota aşısında bahsetti parali vs 2 doz oluyormuş 300 tl dedi sizler yaptirdin iz mi ne yapmalıyız ve fiyi cidden böyle mi tecrübeli annelerr😊
Asyatuba Tuuba_ua biz yaptırdık 2 doz tek doz 267tl di . Çevremizde rotA virüsü yüzünden hastanelik olmuş bebekler vardı iki hafta yattı hastanede korktuk açıkçası yaptırdık virüs Sindirim sistemini bozuyormuş yani bitmeyen ishal yapıyormuş. Tavsiye ederim biraz pahalı ama düşününce gerekli yani. ateş felan da yapmadı bebeğimde
Tugceeeee12345 Tuuba_ua az önce menenjit postunada yorum yaptım buraya da yazayım bence aşılar çok önemli menenjit ve rota açılarının hepsini yaptırıyorum rotayı 2 ve 4 aylarda aldu menenjit ise 3 5 7 +15 olacak fiyatları da rota 280 lira menemjitler ise dozu 400 lira Allah sağlık versin bebişlerimize önce Allah’a emanetler tabiki önlem almak bizim elimizde aşılar mutlaka yaptırın
Tuuba_ua Aynur83 Gmzgamzeb aşının fiyati neye göre değişiyor onu anlayamadım bende😯 mesela 2 doz ortalama 600 tl mi oluyor ayrı ayrı mi alıyoruz aşıları tek seferde alıp 2 doz olarak mı uygulanıyor
Tugbaf Tuuba_ua evet yaptırdım üçretli 3 ve 5 aylarda yaptırdım ağız yolu ile yapıyor oral ben yaptırırken 278 tl di
Asyatuba Tuuba_ua ayrı ayrı alıyorsun hangi gün vurdutacaksan o gün çünkü hemen bozuluyor bu aşı paranız boşa gitmesin ben aile hekimliğinin karşısında eczane vardı aşı yapılacağı gün doktora muayene ettirdim hemşireye iki dk sonra geliyorum dedim karşıdan aşıyı aldım zaten buz paketiyle veriyorlar zaman kaybetmeden götürdüm hemşirede hemen onların dolabına koydu sıram geldiğinde yaptılar
Tugbaf Tuuba_ua her doktorun aşı tablosu farklı olur benim oğlum menenjit alışını bu şekilde oluyor 9 ay Bexsore 11 ay Bexsore (2. Doz) 13 ay nimenrix (tek doz) Ay Bexsore (3 doz) bexsore 405 tl yapıldı paşam fiyatı doktorun istediği aşı taplosuna göre değişiyor canım ve ayrı ayrı alıyorsun
Aynur83 Tuuba_ua ayrı ayrı ilk dozu bu fiyat ayrıca 2 tip rota aşısı var biri rotarix bu 2 kere yapılıyor fiyatı 270 diğeri rotateq buda 3 doz yapılıyor bunun fiyatı ise 190 tek doz fiyatı
aslhnkrm Bizde bebeğimize yaptırdık rotarix 2.ayında ilk dozunu,ikinci dozu ise 4.ayında yapılacak 280 liraya aldık ,menenjit aşısını da anlamadım bir türlü herkes farklı birşey söylüyor kafam karıştı 🤔
Yabangulu aslhnkrm merhaba, menenjit aşısının bi tablosu var ayına göre değişiyor bebeğin benim de kafam karışmıştı hangi ay yapılıyor menenjit diye de doktora sormuştum o da tabloyu gösterdi işte 8. Ay da yaptırmaya gittiysek 3 doz 1 yaşında gitmişsek 2 doz vs. Yazdığım dozlar öylesine size örnek vermek için.bilmem anlayabildim mi?
Yabangulu Tuuba_ua rotateq 3 doz yaptırdık dozu 192 TL idi .600 tl’ye Yakın tutuyor işte.Durumunuz varsa yaptırın ben ilk bebeğimde önemsememiştim yaptırmamıştım bu bebeğimde yaptırdık.
balannesiii Tuuba_ua aşı denmez ona ama yaptırdık canım cünkü iğne değil iciriyolar cocuğa surup gibi tek dozu 280 falandı biz yaptırdıgımızda ikisinide yaptırdım
Sanslianne balannesiii ağızdan ya da enjektörle farketmez aşı dediğimiz şey hastalık mikrobunun (virüs ya da bakteri) vücuda verilmesidir, rotavirüs içinde yapılan aşıdır 😊 kusura bakmayın yanlış anlaşılmalar olmasın diye düzeltmek istedim.
Mervemim Nesliii161034 normal aşıları kesinlikle yaptırıyorsun dedi cok hastası okmuş hem aşı olup hemde olan sonuc buraya geliyor bebek aynı tedaviyi uyguluyorum dedi onun için gerek yok dedi ama tabi siz kendi soktorunuzu dinleyin