aybor Bebeğim 4 aylık gelişimi gayet iyi çok şükür çok uykusu varken yada uykuya dalamadığında sol elini kaldırıp kafasını kaşır gibi kaldırıyor ama kaşımıyor yada saçını başını yoluyor kızlar bu normal mi elini kaldırıp kaşır gibi yapıp indirmesi
jap aybor evet normal. Uykusu geldiğinde genelde saç çekme, kafa kaşıma yaparlar. Henüz kavramamış olabilir yapmaya da bilir, kendine özgü bi hareket de bulabilir