MuhammedAmine Arkeosophiaa Ben kendim için veriyordum kan , idrar . Ama bebeğimin birtek ilk doğduğunda topuk kanı alındı , 9 aylıkken ve 1 yaşında iken istedikeleri testleri devlet hastanesinde yaptırmamı istediler kendileri almadılar
Arkeosophiaa MuhammedAmine teşekkür ederim bende kendim için vermiştim ama bebek için emin olamadım hastaneye gitmem gerekecek demekki sağolun ☺️