Oguzhan35 Merhaba. Öncelikle Allah yardımcınız olsun bolca sabır diliyorum size. Sizinkine çok benzer bir durumum var hatta gecen sayfama yazdim. Ustune ek olarak oğlum hem birkac sey d disinda bir sey yemeyen hem de durdugu yerde kilo alip kilo vermesi gereken bir donemde ben de ek gida ve anne sutunu 11 ay devan ettim aut kesildi derken mamayla devam ettim taa 25 ayliga kadar ama bu yeme sıkıntısı hep devam etti. Hala ediyor su an 32 aylik. Sabah yumurta salatalik oglen corba aksam corba ya da yogurt yiyordu ki bugun sadece tum gun yarim corba yedi. Bazi çocuklarda bu süreç bence kolay gecmiyor her gün yemek yedirmeye çalışırken ağlıyorum. Benve acilen mamayı birakin. Ben çok pişman oldum. Yemiyordu,anne sütüm yoktu mecbur mama verdim. Ac kalmasina dayanamadim ufakti. Halbuki bir kac gun ac kalsa belki kiyabilseydim simdi tıkır tıkır yerdi. O Zamanlar bırakamadık eziyeti bugünlere kadar devam etti.Domates yerdi hepten birakti salataligi da bir sene sonra yedi resmen. İşkence gibi her yaptığım yemegi fırlatıp döküyor. Yedigi çorbayı bile en az yüz kere fırlatıyor kan verdik sorun da yok.. Israr etmeyip sonra versem de degismiyor yemiycekse yemiyor asla. Ac biraktikca midesi daha da alisip sonraki ogunde de yemiyor.. Et balik tavuk asla yok.. Boyle degisik bir sey.. Allah yardim etsin size de. Tek tavsiyem mamayi birakip birkac gun ac kalmasina razi gelin ve resimli kitaplari okuyup dikkatini yemekten cekin sorular sorarken ağzına yemegi sokmayi deneyin baska biri sey bilmiyorum ben de bulamadim..