Kızlar pişik mi isilik mi mantar mı ne haltsa kırmızı kırmızı gıdığından boynuna kadar kullanmadığımız merhem yağ kalmadı 3 hafta olacak neredeyse doktorq dq gösterdik en son cildiyeye gidcez heralde. Nasıl geçer bu. Birde sıcaklar başladı terliyor habire. Kuru da kalması pek mümkün değil dikkat ediyoruz ama olduğu kadar ne yapalım bu çocuğa