Kızlar bebeğim anne sütü alıyor ek gıdaya geçen ay başladı, tadımları yaptırdım. Geçen ay da önceki aylar gibi kilo alımıyla ilgili bir problem yaşamadık o yüzden de ek gıda konusunda açıkçası çok kasmadım. Şu anda da öyleyim bazen kahvaltı veriyorum bazen vermiyorum bazen öğleden sonra sebze püresi yapıyorum yoğurtla falan veriyorum bazen de sadece gün içinde bi ara öğün ile geçiyorum. Nasılsa süt ona yetiyor ve önemli olan o şu an mantığım ağır basıyor. Doktor de ek gıda bu aylarda kiloya destek olmaz zaten öğün olarak 8.aydan sonra düşünürüz demişti . Herneyse sormak istediğim şey şu aslında sosyal medyadaki anneleri gördükçe ne kadar etkilenmiyorum desem de acaba ben çocuğuma bu konuda çok yetemiyor muyum gibi bir his oluştu yani acaba ilerleyen zamanda şu an arka arkaya vermemem yeme konusunda kötü etkiler mi alışması gibi bir durum için geç kalıyor olabilir miyim yani