cananca123 ben de üzülüyordum ama ilerleyen zamanda gördüm ki aslında bu durum çok iyi, rahatlıkla bebeğimi anneme bırakabiliyorum veya bebeğimi alıp saatlerce dışarı çıkartabiliyorlar, zaten çalışmaya başlayacağım 2 yaşına doğru benim için çok iyi oldu bu durum, emin olun size yapışık gezen bir bebeğiniz olsa çok yıpranırdınız