defnedilej içime su serpiyor şöyle olumlamalar.. çok teşekkür ederim, inşallah hemencecik geçer gider. Bizimde çıkık değil gelişim geriliği va rRabbim kimseyi evladının sağlığıyla sınamasın.. dediğiniz gibi alt değiştirmek çok zor oluyor. Birde sürekli acaba canı acıyormu, biryerini sıktı mı, bandajın açıları doğru mu, kaydı mı, eşit mi kaygısı da zor. Tez zamanda atlamayı temenni ediyorum