16temmuzannesi Dün hemsıre bıngıldagı kapanmak üzere dedı, kendı çocuğunda bunu yaşayan varmı erken kapanınca ne oluyor, bu arada olgum üç buçuk aylık
Kubis42 16temmuzannesi bizde de vardı oğlumunki 4 aylıkken kapanmıştı ama baş çevresi ölçümleri önemli o artıyorsa sorun yok inşallah kendinizi üzmeyin.
akinmom 16temmuzannesi bizde 3 ay olcak daha 1. Ayında kapanmaya başlamış dedi hemşire 37 h. Doğdu 15 gün önce 1 cm falan vardı şimdi kontrol ediyorum serçe parmağım bile bıngıldak açıklığından büyük doktora sorduğumuzda takip etcez her ay başını dedi bende korkuyorum ister istemez önemli olan her ay başının büyümesiymiş
akinmom 16temmuzannesi bizde 3 ay olcak daha 1. Ayında kapanmaya başlamış dedi hemşire 37 h. Doğdu 15 gün önce 1 cm falan vardı şimdi kontrol ediyorum serçe parmağım bile bıngıldak açıklığından büyük doktora sorduğumuzda takip etcez her ay başını dedi bende korkuyorum ister istemez önemli olan her ay başının büyümesiymiş
hemshireanne 16temmuzannesi hec kapanmasi bekleniyor evet ama 3 aydan sonra kapanmalarda oluyor bu problem oldugu anlamina gelmez icinizi ferahbtutun inshaAllah bisey yoktur. Belkide sadece kucukmuatur bi sure daha kapanmayacaktir
hemshireanne 16temmuzannesi erkek kapanmamasi beklenir yazmak istemistim. Erkek kapanincada mutlaka sorun olcagi anlamina gelmez
seymaa97 Benim oğlumunda erken kapandı şu an 5 aylık tamamen kapalı önemli olan baş çevresinin büyümesi onu takip ediyorlar çok şüküe büyüyor inşallah sizinkide sorunsuz bi şekilde ilerler içini ferah tut🌸
Kubis42 16temmuzannesi benim iki bebeğimin de bingildagi küçük doğdular ikincisinde de öyle bı durum var şuan ama kapanmadı tabi henüz
birvarmisbirvarmis 16temmuzannesi 4 aylık kontrolüne gittik dün bana da kapanmış hemen doktora gitmelisin dediler bugün doktora gideceğiz aşırı korkuyorum ne olur neden olur bilmemek çok can sıkıcı