Bebeğim şu an 3 ay 10 günlük yaklaşık 2 buçuk aylıkken başladı emziği bırakıp uyanmaya.Hem kendisi tükürüyor hem uyanıyor geri vermek istediğimde de diliyle ittiriyor ama geri uykuya dalmıyor. Şans emziği attıktan sonra uyumaya devam ettiğindede maksimum 15 dk uyuyor sonra hoop tekrar uyanma.Saçma sapan bi döngü içine girdik sürekli uyanıyor ve çok yoruldum artık. Sizde böyle bir durum vae mıydı? Çözül buldunuz mu ?