Bulut_8 bizim de rutinimiz sizinle benzer şekilde ama mama yerine anne sütü alıyor ve aralarda bir dilim elma, havuç, kurabiye gibi gibi atıştırlalıklar veriyorum yiyerek dolanıyor hoşuna gidiyor, 2 ve 6 arası biraz uzun değil mi o arada atıştırmalık verseniz siz de yemez mi