Yagmurrrtt Canım annelerim cocugumun dışını fircalarken dudak bağı olduğunu farkettim aşağıda bayağı yaşayan varmı kendiliginden duzelirmi acaba 🙏
etuerk Yagmurrrtt kendiliğinden düzelmez kesilmesi gerekiyor diye biliyorum aslında şimdiye kadar doktoru farketmiş olması gerekirdi nasıl anlamamışlar ki tuhaf yani
maygirl Yagmurrrtt bnde dudak bagi var zannediyordum kizimin ustte yani dunki kontrolde bag olmadgni normal her insanda olan bebek die size oyle gelmis dedi doktor.belkide size oyle gelmis olablir umarm ki oyledirde belkide😊
birhanim25 Yagmurrrtt bizde geçen hafta kestirdik çok kısa ve basit bir işlem boşuna korkmuşum diyorum
Yagmurrrtt etuerk bu doktorların okadar eksikliği oluyor ki hangisini anlatayım bir akrabamizin kizi 3 yaşında ve konuşamıyordu doktor doktor gezdiler Allah’tan bilgili bir doktor denk geldi ve dil bağını kesmişler çocuk konuşmaya başladı 🥲