Bebeğim tam 6 ay+3 günlük. Akşam 8 den sabah 8 e kadar uyur. Genelde 8 den sonra en erken 1 gibi uyanırdı. Ama son 3 gündür uyuduktan 2-3 saat sonra çığlık atarak uyanıyor. Pışpışlıyorum tekrar uyuyor ama hic böyle yapmazdı. Neden çığlıklar atarak uyanıyor acaba?