19 aylık kızım 4 gündür grip ateşi var sürekli ama 37.5 37.8 falan oluyor en fazla. Keyfi yerinde burnunu temizliyorum. Ciğerlerinde sıkıntı yok. Yatınca boğazına genzi akıyor öyle 3.4 kere kustu balgam. Kafama takınlan 4 gündür ateşi var düşük ateş olsada. Bu kadar sürer mi grip atesi. İlaç kullanmıyoruz bu arada. Daha cok doğal yollarla halletmeye calısıyorum