ohd23 Oğlum 16 aylık ve ayak uclarında yürüyor. Asla düz yürümüyor. Sadece düz basabiliyor ama yürüyünce yine direk uclarında yürüyor. Baya da iyi yürüyor yani dengesini felan sağlayabiliyor. Ama öyle kalır diye korkuyorum. Düzelir mi? Napmam gerekir?
Azraada58 ohd23 benm kızımda hemen hemen 18 19 aya kadar ayak ucunda yürüdü 2 defa ortopediye götürdüm doktor bu durumlar cocuklarda görülen birşey korkma 2 yaşına gelince düzelir dedi tamda öyle oldu canım