nura97 benim de bebegim suan 2 ay 9 gunluk. Nerdeyse 3-4 gunluk oldugundan beri aksam & de uyuyor. Sabah 6 ya kadar 3 kez uyaniyor genelde. 6-7 arasi uyanmış oluyor sabah. Bu duzen daha ilk haftada olustu. Karanlik oda, meme, gaz cikarma, kundak, beyaz gurultu yapip besigine yatiriyorum oyle uyuyor. Ama tabiki her bebek farkli. Benim ilk oglum ne yapsam da uyumazdi. İkinci oglumda tam tersi. Tecrubenin de etkisi var tabi memede uyutma aliskanligi kazandirmadim bu sefer o cok faydali oldu ama cogunlugu bebegin mizaci ile alakalı bence.