Liyosunannesi genel de hep stajer doktor ben randevu aldığımda kadın doktora almıştım içeri girdiğimde erkek doktor vardı kadın gitmiş o yüzden erkek doktor bakıyordu yani böyle şeyler olabiliyor ama perinatoloji bölümün de uzun uzun ilgileniyor ben çok memnundum umarım sizde memnun kalırsınız hatta hemşireler bile çok nazikti