sucukluyumurtaaa
Bir de oğlumda yaşıtları ile oynamazdi başka %50 atipik dendi teste göre sonra aynı gün prof dr anlayamadım dedi uzman Dr dikkat dağınıklığı dedi. Başka zaman başka Dr sosyal gelişim geriliği olanlar dedi. En son dehp dendi. Okuldaki hocalar sosyal değil dediler sosyalleşsin dediler. Şimdi büyük herkesle konuşur. Yaşıtları onunla konuşursam konuşur. Şu anda yüksek zekadan şüphe ediliyor mesela o yüzden küçük veya yaşıtları ile konuşmuyor olabilir deniyor. Kimisi normal diyor, kimisi yaşıtlarına da alışsın diyor. Özel eğitim öğretmenin komşumuz var oğlu ile oğlum arkadaş çocuk normal diyor ben eşimle ayrılınca çocukta etkinlendi ondan öyle diyor ama çok iyi idare ettin gayet iyi hatta fazlası var diyor. Ben çoktan beri akışına bıraktım.